Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron (SEO) staje się coraz bardziej interdyscyplinarne. To ciągła ocena jakości stron pod względem technicznym, użyteczności czy przekazywanych treści. To też często działania marketingowe i PR. Dlatego dla osiągnięcia najlepszych rezultatów kluczowa jest stała współpraca z klientem i koordynacja wszystkich aspektów mających wpływ na SEO.

Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy jakie działania przełożą się na sukces twojej strony. Zoptymalizujemy twoją witrynę pod względem technicznym, słów kluczowych, linków oraz treści.

Dlaczego warto skorzystać z oferty SEO?

Pozycjonowanie pomaga zwiększyć widoczność twojej strony w wyszukiwarce i wspiera w budowaniu przewagi nad konkurencją.

Wyższa pozycja dla odpowiednich zapytań zwiększa wartościowy ruch, który przekłada się na zyski generowane przez Twoją stronę.

Daje dostęp do ogromnego rynku. Aż 97% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google.

Umożliwia zwiększenie świadomości oraz wiarygodności twojej marki i produktów wśród potencjalnych klientów.

Jak działamy ?

Audyt on-page

Audyt on-page

Zanim zaczniemy pracę, musimy wiedzieć, z czym mamy do czynienia. Nasz audyt to kompleksowe sprawdzenie, czy strona jest dostosowana do algorytmu wyszukiwarki. Sprawdzimy zarówno budowę strony, jak i treść oraz UX.
Wskażemy wszystkie utrudnienia na drodze do wysokiej pozycji w wyszukiwarce i zdiagnozujemy błędy i niedociągnięcia strony wpływające na SEO.

Audyt off-page

Audyt off-page

Po analizie strony od środka sprawdzamy jej otoczenie. Skontrolujemy wszystkie linki zewnętrzne, jakie do niej prowadzą. Badamy jakość stron linkujących do Twojej domeny, a także jakość, ilość i źródła linków stron konkurencyjnych.
Aby móc zaplanować skuteczną strategię zdobywania linków wysokiej jakości i zminimalizować wpływ słabych, a wręcz szkodliwych linków.

Analiza konkurencji

Analiza konkurencji

Sprawdzenie własnej strony to nie wszystko. Równie ważna jest analiza konkurencji. Sprawdzamy wszystkie słabe i mocne strony głównego konkurenta, aby wykorzystać je w budowie systematycznej przewagi w SEO.
Analiza konkurencji pomaga określić jakie działania mogę przynieść najlepszy efekt, jakie słowa i frazy kluczowe są najważniejsze w branży, a jakie są jeszcze niezagospodarowane.

Analiza skuteczności słów kluczowych

Analiza skuteczności słów kluczowych

Sprawdzamy, na jakie słowa kluczowe wyświetla się twoja strona. Analizujemy, które z nich przynoszą efekty i mierzymy ich skuteczność, biorąc pod uwagę branżę i konkretne warunki twojej firmy. Sprawdzamy, czy używane słowa i frazy kluczowe są istotne pod kątem zarabiania na stronie i pomagamy ci wytypować inne, które mogą podnieść skuteczność.
Dokładna analiza słów i fraz kluczowych ma duży wpływ na późniejsze działania SEO. Pozycjonowanie się pod nietrafione frazy nie przynosi stronie żadnych korzyści.

Linkbuilding

Linkbuilding

Sama dobrze skonstruowana strona, z dobrymi treściami, nie jest gwarancją jej sukcesu. Kluczowe jest pozyskanie wysokiej jakości naturalnych linków. Algorytmy wyszukiwania muszą dotrzeć do twojej strony i uznać ją za godną zaufania. Tworzymy i stale monitorujemy profil linków twojej witryny, w taki sposób, aby zmaksymalizować efekty wszystkich działań SEO.

Wspieramy działania marketingowe i PR

Wspieramy działania marketingowe i PR

Dobre SEO to nie tylko działania, które do tej pory kojarzyły się z pozycjonowaniem. Skoordynowanie działań marketingowych oraz PR z dobrym SEO pozwala pozyskać linki z nowych źródeł, oraz wykorzystać potencjał materiałów marketingowych.
Prawie każde działanie marketingowe i PR to nowa okazja do pozyskiwania linków dobrej jakości, a co za tym idzie wartościowego ruchu oraz wyższej pozycji w wyszukiwarce. Działania tego typu pozwalają być jeden krok przed konkurencją.

Monitoring pozycji

Monitoring pozycji

Po wprowadzeniu zmian na stronie bardzo ważny jest monitoring pozycji domeny. Stałe sprawdzanie pozycji pozwala nam na wykrycie wszystkich niepożądanych wahań w pozycji i zmian wynikających z czynników zewnętrznych. Klient otrzymuje dostęp do panelu, w którym sam może sprawdzać listę pozycji.
Monitoring pozwala szybko reagować na wszystkie negatywne zmiany w pozycji strony i minimalizować negatywne skutki.

Zainteresowany?
Napisz do nas!