Kampanie Adwords
Adwords to skuteczny i skalowalny sposób dotarcia do potencjalnych klientów. Jego główną zaletą jest możliwość dokładnej analizy wyników kampanii. Świetnie nadaje się do szybkich, okazjonalnych akcji promocyjnych oraz działań długofalowych.
Reklama w Adwords jest dla Ciebie jeśli:
Chcesz dotrzeć do nowych klientów, którzy szukają produktów i usług podobnych do twoich.
Chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek i dotrzeć z nimi do swojej grupy docelowej.
Chcesz podtrzymać zainteresowanie swoją marką lub produktem i skorzystać ze skutecznego remarketingu.
Chcesz płacić tylko za efekty - płacisz za kliknięcia
w reklamę!
Jak działamy ?
Określenie celu kampanii

Przy tworzeniu kampanii Adwords należy zacząć od określenia celu kampanii. To cele kampanii determinują całą dalszą pracę nad kampanią. Może to być zwiększenie konwersji, zwiększenie świadomości marki lub inne cele zgodne z polityką Google Adwords. Określenie celu to swoisty drogowskaz dla wszystkich pozostałych etapów prac. Musimy wiedzieć, dokąd zmierzamy, aby móc wyruszyć w drogę.
Przygotowanie monitoringu

Gdy określimy już cel, musimy znaleźć sposób na mierzenie jego realizacji. Odpowiednie zbieranie i analiza danych pozwala sprawdzać skuteczność danej kampanii. Jasno określone cele muszą być odpowiednio mierzone. Przecież chcesz opierać swoje decyzje biznesowe na twardych danych.
Analiza i wytypowanie słów kluczowych

Każda kampania Adwords oparta jest o odpowiednie słowa kluczowe. Pomożemy ci je dobrać w zależności od profilu twojej działalności, celu kampanii i wielu innych czynników. Zapytania użytkowników, ich intencja, powinna być spójna z celem Twojej kampanii. Pomożemy Ci dobrać tak frazy do kampanii, aby dotrzeć do osób, które faktycznie są zainteresowane tym, na czym Ci zależy.
Podział słów kluczowych na kampanie i grupy reklam

Wprowadzenie odpowiedniego porządku do kampanii oraz grup reklam pozwala na wyświetlanie odpowiednich treści w odpowiedzi na zapytania. Minimalizujemy w ten sposób koszty kliknięć i ułatwiamy późniejszą analizę skuteczności kampanii.
Przygotowanie propozycji treści reklamowych

Kolejny krok to przygotowanie treści samych reklam, które muszą zachęcać do wykonania określonej akcji przez użytkownika. Google Adwords posiada bardzo wiele zasad oraz wytycznych dotyczących reklam i wszystkie treści muszą je spełniać. Chcemy pomóc Ci w skutecznej i dopasowanej do zapytań komunikacji z klientem. Wszystko by maksymalizować efekty promocji.
Optymalizacja kampanii

Przez cały czas trwania kampanii zbieramy dane, analizujemy je i na ich podstawie optymalizujemy kampanię. To nieprzerwany proces, który pozwala zwiększyć skuteczność działań promocyjnych.
Raport z kampanii

Po zakończeniu kampanii (lub na określonych etapach kampanii) zestawiamy wyniki z danymi dotyczącymi realizacji celów. Przygotowujemy analizę oraz propozycje zmian, aby kolejna kampania odniosła jeszcze większy sukces. Rozliczenie kampanii daje jasny obraz jej skuteczności i opłacalności. Musisz wiedzieć, ile na tym zarobiłeś!